Wednesday 16 November 2011

Persahabatan

ASSALAMUALAIKUM :)


Terbukak lah cerita masa kecik-2 dulu <3 HAHA
rindu gilaa zaman time aku kecik-2
rase nak jadi kecik balik jer ,boleh ker ?
HAHA mengarut jerr ..

NURUL FIFIAN dan NUR AFNI
namanya diberi >,<
dorang berdua nih siapaa ?haa nak cite lah nih
dorang nih kawan terbaek aku
dari kecik sampai lah sekarang kami tetap berkawan lagi .
lama kann ?kau ?kau adaa ? HUHU :p

aku dah anggap mereka nih macam kaka sendiri
dorang berdua nih lebih tua dari aku
aku jer yang paling muda kat sini :) (piwittpiwitt)
susah senang bersama ..
betol ke nih ?cam tipu jer ?
HAHA

Nunun (nurul fifian) dy nih time kecik dulu  ROCK !
haha kenapa rock ?
sebab perangai duakalilima macam jantan
takbole bezakan jantan mana prempuan mana HIKHOK~
alaa buda kecik lagikan ?mana tahu apa-2
perangai nunun nih sama jer ngan nini suka menyakat aku grr !
haha takpe gurau-2 keluargakann ?

buda nih kalau dah jumpa kteorg
wahh~banyak nye cerita dy
macam-2 nk dicerita kadang-2 malas nak denga
iyeiyekan jelaa HAHA

panggilan c nunun time kecik apa haa ?
haha BLACKTEETCH :)
kenapa pggl blackteetch ?
sebb suka makan gula-2 sampai gg hitam HIHI :D

Nini (nur afni) orang yang selalu buat kteorang sakit hatii
dy nih suka menyakat orang
sehari tak kacau org tak sah kann nini ?
kadang-2 geram betul dengan perangai kau citt ! HAHA
tapi kau tetap TERHEBAT kami semua <3

nini nih kann kalau dah gelakk
haiyoo~
jiran sebelah pun bole denga kodd haha
kadang-2 tergelak denga ketawa dy tuh KELAKA !

panggilan c nini waktu kecil nak tahu apa ?
haha apa eeaa ?takut lah nak cakap nty dy mara :P
bagitahu jela ea nini ? LISUT :)
sebab apa panggil lisut ?HAHA xtahulah ,
mybe dy suka maen bola lisut kodd :P

haa nih pulak pasal aku time kecik yang aku tahu jelah kann ?
tahu tak nama aku apa ?xtahu ? ILYA FARISHA lah sayngg :))
aduii dah lupakaa ?haiyoo ~
hmm xtahulah perangai aku nih macamane
GEDIK ?SAKAI ?TERENCAT ?
haha tayalah tahu :P

panggilan aku time kecik nak tahu tak apaa ?
huihuihui ! malu lah nak bagi tahu (gedik)
PIA PIA :))
sebab apa pgl piapia ?
sbb jiran depan ruma dulu suka bukak lagu HINDUSTAN !
haa aku pun terikut-ikut nyanyi , jogetlah HAHA
budak lagi kann ?mana tahu apa-2 awakk :D
tapi best apa lagu HINDUSTAN ? aku sukaa <3
PIAPIA OHH PIAPIA haha
kau taksuka ?pergi mampus lah !

papepun aku sayang doh kat korang <3
kawan paling terbaik pernah aku jumpa
dari kecik tuh berkwn sampai sekarang sape xsayang !
LOVE U c JANTUNG HATII <3

dahh sampai sini jela cerita nyerr
penad dah !sakit mata ouhh
ehh apaa kau cakap sakai ??
pergi mapuss lah ! ade aku kesah ?
tak suka main jauh-2 kay ?

KBOII~