Thursday 29 December 2011

dapat kwn prangai mcm tuuttttttt !

ASSALAMUALAIKUM 





heyy ! haha ketemu lagi :P
oke kali nih liya nk cerita pasal kwn lama liya
sape ? HAHA name dy ( B ) budak ni perempuan tau ?
spe satu skola dgn liya tuh mesti kenal lah ini budak ;)
budak nih sebaya liya jee , dulu kawan skrang musuh ketat !
kau tau apa itu musuh ketat ? tauuuuuuuuuuu ?
oke GOOD (Y)

liya knl dy nih dari sekolah rendah lagi , lama kan kiteorg berkwn ?
liya pun lupalah skola rendah darjah brape knl dy drjah 1 o 2 kodd , smpai lah tingkatan 2
skrg liya tingktan 3 da xkwn dah dgn dy pun
knpa xkawan ? sbb mulot dy macam puaka !
kite punya lah baik dgn dy rupa2-nya prangai dy mngalahkan setan !
depan liya je dy baik , blkang liya ? kutok itu ini psl liya
rase nk cekik kan klau dpt kawan macam nih ?
xpela sabar jela ngn prangai ini budak !

sebab apa liya gaduh besar dgn dy ? sbb dy buat mulot psl liya kt sorg kaka nih
xslp liya dy ckp kt kaka tuh liya kutok pkwe dy !
liya xde ckp pape pun , liya plk yg kene :((
MULOT KAU SERUPA ANJING KAN BETINE !
sejak tuh liya mula benci dgn dy !
tengok muka dy pun meluat ! klau liya dpt tau dy kutok liya itu ini jgn pk liya xtahu prangai dy kt lua
ringan je mulot liya nak cerita kt orang , nty kalau aku da crite kt org kau jgn marah plk ea betina ?
mulot kau tuh baik-2 sikit ye yunkkk !

harituh kwn liya sorg nih penah suruh liya kawan balik ngn prempuan tuh
dy ckp dy kesian tgk betina tuh dah xde kwn
atotoototot kesian nyaaaaaaaaaaaaa
ade aku kesah ? sape gak nak berkwn ngn org cmtuh
mulot cilake gilaaaaaaaaaaaa !
spe yg berkwn ngn dy tuh tunggu lah kau pun kene jugak nanti macam aku
xpercaya ? tunggu dan lihat ;))

orang paling bodoh lah kalau ade org yg percaya kata-2 betina tuh
kau xknl dy cm mne lg , liya nih da kwn dy berthn-2 knl sangat ngn prangai budak tuh !
kdg-2 kt skolah dy suka carik psl ngn liya , oke mmg aku bls blk apa yg kau ckp tuh kn !

liya ingt lg peristiwa harituh *ecehhh
dy pernah sorok kan kasut skolah liya
HAHA SOROKAN KASUT ? KELAKA BUKANN ?
ni lah prangai budak-2 sakai !
nampak sangat prangai kau macam budak-2kan betina ?
liya tros ngadu kt cikgu akhirnya dy mngaku n cikgu blh ckp
' macam budak skola rendah nk sorok-2 kasut ' HAHA
cikgu suroh dy minx maaf kt liya , dy pun hulurkan lah tgn nk salam liya
liya pun salam lah balik , jgn pk aku salam kau aku maaf kn cmtuh jeeee ?
HAHA prangai mcm budak-2 :P
kau dah besa kan ? blh pk matang sikit kan betinaaa ?

sampai bila-2 pun aku ingat apa kau buat !
( B to the O to the H to the S to the I to the A )
GELARAN UNTUK KAU YUNKK !sbb apa aku brani bg gelaran kt kau mcmtuh ?
mmg kenyataan kan prangai kau cmtuh kann !
semua tentang kau aku tahulah beb ! ingatuhhhh !

dah smpai sini je cerita pasal budak perempuan B nihh
BYEBYE <3