Wednesday 14 December 2011

Riririsauuuuuuuuuu :(

ASSALAMUALAIKUM <3




makin hari result PMR nak klua makin dekat
hmm takuttttttttttttttttttttttttttttttttttt :(
rase nk nanges pun ade
takut GAGALLL !

dah takde slere nak makan asyik pk result pmr aku tuh
smpai demam den
makin kurus lah aku nampaknya :P
setiap hari mesti t'fikir result pmr mcam mana ?gagal ke lulus ?
aku nak naik kelassss !
tak nak satu kls ngn buda-2 malas blaja nih lagi .

klau boleh ku undurkan masa *ecehh
akan aku blaja elok-2 mcm org lain
nk mnyesal pun dah tak guna kann ? :(
dsebabkan BOYFRIEND lah aku mlas nk blaja
asyik menghadap hp jea 24JAM  !
xpercaya ? betul wehh xtipu dohhh .

tahun depan tak nak ulang balik prangai macam nih 
series menyesal gilaa ngn prangai aku tahun nih
dsebabkan BOYFRIEND lah prangai aku jadi macamni
taknak COUPLE-2 lagi !
SERIKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ! !
cukop lah slame ni hati aku disakiti *ayatcamnakbagikakikan
sekarang kawan-2 jer semua ;)

oke tahun dpn bukak buku baru
buang buku lama HIHI
nak blaja elok-2 nk couple tunggu aku habis skola lah yer ?
tuh JANJI saya yea sayanggg :))
aku taknak menyesal buat kali kedua !
taknakkkkkkkkkkkkkkkkkk !
kau phm taknak ?
oke GOOD .

dah smpai sini jelah yer awak-2 sekalian ;)
doa kan keputusan PMR aku LULUS
AMIN~
tak mau GAGAL :(

BYE-2